Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P1653

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Грешка P1653

    От известно време забелязвам, че след 3000 оборота колата губи мощност. Излиза само тази грешка: P1653-Реле за Variable cam timing. Чистя я, но след 2-3 секунди се появява отново. Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Какви може да са причините?

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:54.

    Comment


    • #3
      И аз стигнах до този извод, но видни майстори казаха, че работи. Мога ли и сам в домашни условия да го замеря. За толкова години много малко хора се научиха да ги оправят тези коли.

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:54.

        Comment


        • #5
          Или кофти контакт или е изгоряло. Отвий винчетста, почисти вътрешните и външни клеми

          Comment


          • #6
            Днес едва ли ще мога, но най късно утре ще пиша какво е станало.

            Comment


            • #7
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:55.

              Comment


              • #8
                А какъв волтаж стига до него? И какво го управлява? Има ли вариант клапанът да си работи, а да се е скапало управлението му?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
                  А какъв волтаж стига до него? И какво го управлява? Има ли вариант клапанът да си работи, а да се е скапало управлението му?
                  12V. Управлява го директно изход на ECU - то, като комутира минуса.

                  За да записва тази грешка, означава, че самото ECU открива неизправност по веригата му. Това означава, че проблемът най-вероятно се дължи на лоша връзка по веригата до соленоида или до прекъсване на самата му намотка.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Зависи от режима - ШИМ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Зависи от режима - ШИМ
                      ШИМ ???

                      От какъв зор ШИМ, при положение, че механизмът е 2 позиционен?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        ШИМ ???

                        От какъв зор ШИМ, при положение, че механизмът е 2 позиционен?
                        оБИКНОВЕНО ИЗПОЛЗВАТ ШИМ заради икономия на разсейваната енергия

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          оБИКНОВЕНО ИЗПОЛЗВАТ ШИМ заради икономия на разсейваната енергия
                          Ти мерил ли си напрежението при активен соленоид за да твърдиш това?

                          Дай някакво доказателство, щото съм сигурен, че пак пишеш поредната си глупост.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:41.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            оБИКНОВЕНО ИЗПОЛЗВАТ ШИМ заради икономия на разсейваната енергия
                            Като си технически инвалид-карък, то няма сила, която да те спаси от лайната, които си мажеш по кратуната с всеки един твой технически коментар.

                            Просто се спри бе, технически инвалид-каръко.

                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #15
                              Значи да разбирам, че нямам проблем с компа, а с клапана или връзката до него? Майстора каза, че е подал 12 волта и е чул, че цъка. Ама на въпроса махна ли буксата като мери се позамисли и чак тогава вика даааааа бе как. Аз за това ви разпитвам да не е изгорил нещо. Поне съм сигурен че не е бил на контакт, защото бях забравил ключовете в мен.

                              Comment

                              Working...
                              X